Wkrótce otwieramy nowe Centrum w Kępicach! Instytucja już szuka pracowników.
Centrum Opiekuńczo – Mieszkalne, które powstało przy ulicy Niepodległości wkrótce przyjmie pierwszych pensjonariuszy. Obecnie trwają już procedury administracyjne, które pozwolą rozpocząć działalność nowej instytucji.
– Chcemy, aby pracowali z nami ludzie otwarci i empatyczni. To praca pełna wyzwań, ale jednocześnie daje olbrzymią satysfakcję. Dzięki pracownikom, życie wielu ludzi ma szansę się znacznie polepszyć. To wielka sprawa – podkreśla Dorota Miękus – Płodzień, kierownik Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Kępicach.
Właśnie rozpoczęły się nabory na łącznie ośmiu pracowników. Pierwszy konkurs dotyczy stanowiska opiekunki/opiekuna – w tym przypadku centrum potrzebuje zatrudnić sześć osób.
Do głównych zadań opiekunów należy przede wszystkim wspieranie osoby z niepełnosprawnością w codziennym funkcjonowaniu, m. in. uczeniu i rozwijaniu umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, aktywnym spędzaniu czasu wolnego, pomocy i wsparciu przy rozwiązywaniu bieżących problemów. To także świadczenie usług opiekuńczych, polegających m. in. na pracach porządkowych, opiekuńczych, higienicznych, pielęgnacyjnych, przygotowywaniu i podawaniu posiłków.
Kolejny nabór dotyczy stanowiska animator czasu. Tu z kolei jest zapotrzebowanie na dwóch pracowników. Będą oni odpowiedzialni m.in. za prowadzenie dla mieszkańców m. in. treningów: umiejętności praktycznych, higieny, kulinarnych, umiejętności spędzania czasu wolnego, rehabilitacji społecznej, higieny zdrowia jak i rozwijanie zainteresowań, prowadzenie zajęć w formie terapii zajęciowej.
– Myślę, że dla wielu osób będą to ciekawe oferty pracy. Jestem przekonana, że każdy, kto podejmie pracę w naszym centrum, będzie usatysfakcjonowany – zachęca kierownik Miękus – Płodzień.
Kandydaci w obu konkursach, powinni złożyć swoje dokumenty aplikacyjne do 20 lutego.
Szczegółowy opis ofert pracy:
Nabór na stanowisko pracy: opiekun/ka 6 pracowników w wymiarze etatu: pełnym w Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnym w Kępicach, ul. Niepodległości 877-230 Kępice
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) posiadanie kwalifikacji zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie
specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. 2005 nr 189 poz 1598) lub posiadanie kwalifikacji do wykonywania jednego z
zawodów: opiekun medyczny, opiekun środowiskowy, opiekun osoby starszej, asystent osoby niepełnosprawnej lub doświadczenie w
realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego
d) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią,
e) stan zdrowia umożliwiający świadczenie usług opiekuńczych w miejscu pracy lub innym wskazanym przez pracodawcę.
f) dyspozycyjność.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu pracy lub innym wskazanym przez pracodawcę,
polegających m. in. na pracach porządkowych, opiekuńczych, higienicznych, pielęgnacyjnych, przygotowywaniu i podawaniu
posiłków, zakupach,
b) wspieranie osoby z niepełnosprawnością w codziennym funkcjonowaniu, m. in. uczeniu i rozwijaniu umiejętności niezbędnych do
samodzielnego życia, aktywnym spędzaniu czasu wolnego, pomocy i wsparciu przy rozwiązywaniu bieżących problemów.
3. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem
b) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
Nabór na stanowisko pracy: animator czasu, 2 kandydatów
w wymiarze etatu: pełnym
w Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnym w Kępicach, ul. Niepodległości 8,
77-230 Kępice
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) osoba powinna posiadać wykształcenie średnie (pełne) lub wyższe kierunkowe, zgodne z zakresem zadań i stanowiskiem.
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo
skarbowe
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
f) posiadanie minimum rocznego doświadczenia na tym samym lub podobnym stanowisku.
g) nieposzlakowana opinia.
h) obywatelstwo polskie, obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych
lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego,
b) mile widziane doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnościami, seniorami lub osobami wykluczonymi społecznie,
c) dobra znajomość obsługi komputera, w tym edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego,
d) mile widziane doświadczenie w obsłudze urządzeń biurowych
a) umiejętności interpersonalne: empatia, cierpliwość, umiejętność motywowania innych do podejmowania aktywności i wspierania ich
działań, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, radzenie sobie w sytuacjach trudnych, zaradność, kreatywność,
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie dla mieszkańców m. in. treningów: umiejętności praktycznych, higieny, kulinarnego, umiejętności spędzania czasu
wolnego, rehabilitacji społecznej, higieny zdrowia jak i rozwijanie zainteresowań, prowadzenie zajęć w formie terapii
zajęciowej,
b) prowadzenie dokumentacji z zajęć, dokumentacji mieszkańców, prowadzenie sprawozdawczości z prowadzonych działań
terapeutycznych.
3. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem
b) życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
c) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie dokumentów potwierdzających poprzednie zatrudnienie (świadectwa pracy),
e) kopie dokumentów potwierdzających posiadane uprawnienia,
e) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
g) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenia wymienione powyżej muszą być opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnym w Kępicach, ul. Niepodległości 8, 77-230 Kępice lub przesłać pocztą na adres COM-u lub pocztą mailową na adres:
dmiekus-plodzien@com.kepice.pl
w terminie do 20.02.2023r. do godz: 15:00.
Aplikacje, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane. Pracodawca zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi kandydatami. Kandydatom nie przysługuje roszczenie o nawiązanie stosunku pracy, a pracodawca nie ma obowiązku zatrudnienia kogokolwiek po przeprowadzonym naborze.
Fot. Kierownik COM zachęca do składania ofert na tworzone stanowiska pracy.