To już ostatnie chwile na złożenie dokumentów aplikacyjnych. Czekamy do 20 stycznia.
Przypominamy, że trwają dwa nabory w Urzędzie Miejskim w Kępicach. Pierwszy z nich dotyczy stanowiska ds. gospodarki odpadami, obsługi sołectw i wycinki drzew. W ramach zadań nowy pracownik będzie zajmował się m.in. sprawami z zakresu gospodarowania odpadami, tworzeniem i aktualizacją baz danych właścicieli nieruchomości objętych systemem, czy weryfikacją złożonych deklaracji o wysokości opłat. W zakresie obsługi sołectw będzie to ustalanie funduszu sołeckiego i organizacja wyborów sołeckich.
Drugi konkurs dotyczy stanowiska ds. sprzedaży i gospodarowania nieruchomościami. Do głównych zadań na tym stanowisku należy m.in. zbywanie nieruchomości gminnych wraz z organizacją przetargów, nadawanie nazw ulic i placów oraz numeracji nieruchomości. To także inicjowanie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie sprzedaży nieruchomości gminnych oraz prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego i naliczaniem opłat z tego tytułu.
Wśród wymaganych dokumentów powinny znaleźć się m.in. list motywacyjny, życiorys, kopie dokumentów potwierdzające poprzednie zatrudnienia, wykształcenie, czy posiadane uprawnienia.
Pełna treść obu ogłoszeń wraz ze wszystkimi wymaganiami zamieszczona jest na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Kępicach pod linkami:
W przypadku obu naborów, wymagane dokumenty należy złożyć do 20 stycznia.