Rozpoczął się kolejny proces naboru na stanowisko w Urzędzie Miejskim w Kępicach. Sprawdź, kogo szukamy.
Tym razem nabór dotyczy stanowiska ds. gospodarki odpadami, obsługi sołectw i wycinki drzew. W ramach zadań nowy pracownik będzie zajmował się m.in. sprawami z zakresu gospodarowania odpadami, tworzeniem i aktualizacją baz danych właścicieli nieruchomości objętych systemem, czy weryfikacją złożonych deklaracji o wysokości opłat. W zakresie obsługi sołectw będzie to ustalanie funduszu sołeckiego i organizacja wyborów sołeckich.
– Zadania na tym stanowisku przynoszą wiele satysfakcji. To codzienna praca z ludźmi, zacieśniona współpraca z sołtysami, co czyni te zadania ciekawymi i różnorodnymi – mówi Katarzyna Czyżewska, kierownik Referatu Organizacyjnego.
Kandydaci spełniający warunki udziału w naborze, powinni skompletować m.in. następujące dokumenty – list motywacyjny, życiorys, kopie potwierdzające poprzednie zatrudnienia, wykształcenie, posiadane uprawnienia. Treść pełnego ogłoszenia wraz ze wszystkimi wymaganiami zamieszczona jest na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Kępicach pod linkiem:
Komplet dokumentów aplikacyjnych należy złożyć do 20 stycznia.