Chciałbyś pracować w administracji i mieć wpływ na rozwój Gminy Kępice? Właśnie jest na to szansa.
– Ogłosiliśmy konkurs na stanowisko ds. sprzedaży i gospodarowania nieruchomościami. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć do 20 stycznia – informuje Katarzyna Czyżewska, sekretarz komisji konkursowej.
Do głównych zadań na tym stanowisku należy m.in. zbywanie nieruchomości gminnych wraz z organizacją przetargów, nadawanie nazw ulic i placów oraz numeracji nieruchomości. To także inicjowanie działań informacyjnych i promocyjnych w zakresie sprzedaży nieruchomości gminnych oraz prowadzenie spraw związanych z zajęciem pasa drogowego i naliczaniem opłat z tego tytułu.
– To z pewnością ciekawe zajęcie, które daje wiele możliwości dalszego rozwoju. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami oferty – dodaje Katarzyna Czyżewska z Urzędu Miejskiego w Kępicach.
Wśród wymaganych dokumentów powinny znaleźć się m.in. list motywacyjny, życiorys, kopie dokumentów potwierdzające poprzednie zatrudnienia, wykształcenie, czy posiadane uprawnienia. Pełna treść ogłoszenia o naborze zamieszczona jest na stronie BIP Urzędu, pod linkiem:
Dokumenty należy składać do 20 stycznia do godz. 12. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po tym terminie, nie będą rozpatrywane.